Tvätta Messi och Zlatan


Kommentarer
Postat av: Lena Göransson

Vilka underbara bilder ni lägger ut. Jag kommer ner den 16 november för att vara i Mantanana i 3 veckor. Är det någonting ni vet att ni vill ha ner?? Jag har en ryggsäck full med tygblöjor från Ingaslill Eriksson som var nere i Mantanana i september förra året. Kriror och fingerdockor har köpts, och vad jag förstod på Ewout så behövs det vitaminer till barnen. Jag ska se hur mycket jag kan ta med mig av dessa. Men vet ni någonting annat så hör av er till mig så försöker jag ordna det.



Hälsningar

Lena

2011-10-26 @ 16:43:50
Postat av: Lotta

Hej!! Hoppas att ni har det bra. Hur samlade ni ihop pengar? Tog ni kontakt med olika företag?



Vi ses om några månader :)

2011-10-27 @ 22:26:50
Postat av: Jan-Erik Arvidsson

Hej på er båda

Kul att se vad ni gör, följer er med stort intresse.

Mina katter Snoddis och Svante hälsar till Zlatan och Messi.

Vi hörs

Jan-Erik (farbror till Sanna)

2011-10-30 @ 17:27:10
Postat av: Martina

Nämen gud så söta, jag tror jag svimmar! SKYPE SNART JESSI <3 Saknar dig så. Ni är så duktiga, tjejer!

2011-10-30 @ 23:46:36
URL: http://amartinaolsson.blogg.se/
Postat av: Jessica och Sanna

Hej Lena!

Vad kul att du skall komma ner! De saker du nämner är jätte bra. Något som är väldigt bra också är solcellslampor finns en speciell "bordslampa" på IKEA som kostar 150 kr. Den kan vi verkligen rekommendera att båda använda själv men även att skänka. Ses i november!



Hej Lotta.

Vi har samlat in från släkt och vänner. Haft kontakt med lite olika företag och även fått stor hjälp från kyrkan i Uddevalla. Kommer du också ner? Eller är det Mama Punda?

2011-11-05 @ 08:14:19
URL: http://matanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0