Jessica 2010-11-17

Vaknade när solen gick upp. Jag och Adam låg kvar och lyssnade på musik i huset medans Sanna och Karin gick ut för att göra frukost. Dom stekte ägg och bröd över den öppna elden och det smakade gudomligt. Vi gick bort till dagiset för att måla vidare och leka med barnen. Jag hjälpte en av fröknarna Mery med maten jag gillar verkligen henne hon har alltid ett leende på läpparna och hennes son är helt underbar. Efter maten hjälpte vi Rahema med att rensa två killars fötter från mask. Fötterna börjar ruttna, det är så fruktansvärt.

Klockan två bar det av hemmåt (Matanana) igen och på kvällen var det härlig stämmning runt elden. Känns konstigt att det bara är två veckor kvar tills jag lämnar dehär stället, jag vet att jag kommer sakna allt och alla så fruktansvärt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0