Våra familjer på besök i Matanana.

Lördagen den 17 december var en speciell dag. Våra familjer skulle komma för att besöka oss och fira jul med oss. Svårt att beskriva känslan när deras safarijeep rullade upp mot gården. När dom klev ut ur bilen började vi alla gråta. Vi hade inte träffat dem på nästan fyra månader och dom hade åkt runt jordklotet för att besöka och uppleva det vi är helt frälsta i. Dom skulle få sitta runt elden när alla sjöng och dansa, dom skulle få träffa Whitty, Benison och Alfa som dom bara hört om och sett på bild. Dom skulle spendera en vecka i vårt andra hem!


Kommentarer
Postat av: Marita



Kramar från oss här hemma!

2012-01-03 @ 19:47:06
Postat av: Anna

Hej

Jag kommer åka till Matanana i mars och har några frågor som jag hoppas bli besvarade innan jag åker:)



Hur gör ni med dricksvattnet som ni dricker, hämtar ni det o kokar eller hur fungerar det?

Hur laddar man sin kamera/mobil där nere? I alla fall kameran.

Och finns det något som du rekommenderar att ta med?

Hoppas du har det bra och jag är spänt nyfiken på hur de kommer vara där nere:)

Mvh

Anna Lindström

2012-01-08 @ 13:47:33
URL: http://maskott.blogg.se/
Postat av: Eva och Annie

Kramar från Trollhättan!

2012-01-16 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0