Svar på fråga.

Postat av: Rebecca


Hej! Jag blev så otroligt glad när jag läste vad ni gör för barnen i afrika.
Jag är en tjej på 15år som drömmer om att också kunna hjälpa till.. Undrar om det kräver någon speciell utbildning, vad isf? Kram!


2011-08-30 @ 11:04:25



Hej Rebecca.

Vi får ofta liknande frågor om vad som krävs för att jobba i Afrika eller hur man går till väga.
Läs gärna detta inlägget, "Volontär i Afrika". Om du inte fått svar på dina frågor, maila oss gärna på [email protected].


Hoppas det hjälpte dig en bit på vägen!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Jag har veit i Tanzania med min folkhögskola några år sedan. vi var i Njombe och arbetade med ensamma mammor. oförglömligt! ...bra insinativ med blogg.

2011-08-30 @ 13:41:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Maria

herregud, jag blir gråtfärdig när jag läser din blogg! du gör precis det jag drömt om i många många år som jag vill göra någon gång i framtiden. resa till afrika till en by och hjälpa barn. väldigt avis men de att resa så som du är verkligen nått jag ska göra innan jag dör! läste de du tipsa om som man kunde läsa för hur du gjort för att resa dit, men eftersom du jobbar så undrar jag om du gick nån speciell linje på gymnasiet eller utbildning? själv går jag sista året i 9an så ska ju snart söka in på nån linje.

din blogg är grym!

2011-08-30 @ 22:15:04
URL: http://mariastl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0